onsdag den 5. december 2007

Ærlighed varer længst - også i Texas.

En kvinde bankede i går på Niels' dør i Austin, hvor jeg var på besøg for et par uger siden. "Er du fra Danmark?" spørger hun. "Har du mistet noget?" Fortsætter hun imens hun i sin udstrakte arm holder mit forsvundne kamera, som jeg ellers for længst havde afskrevet.

Stort mysterie og konspirationsteorierne er mange - men jeg skal være den første til at beklage at jeg tidligere har kaldt alle texanere for Hill Billys! Kameraet kom tilbage, og er nu på vej med posten til New York.

Jeg har NETOP købt et nyt, som jeg ikke kan levere tilbage da jeg har smidt indpakningen ud, så jeg har nu to! Så kan det være at jeg tager dobbelt så gode billeder. :)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Måske er amerikanere ikke så slemme endda...